• Wpisów: 34
  • Średnio co: 31 dni
  • Ostatni wpis: 2 lata temu, 15:05
  • Licznik odwiedzin: 25 195 / 1093 dni
 
black.unicorn
 
Siemka!
Dziś mam dla was krytyka. Do niego zgłosiło się 10 osób.
A oto krytyk:

1. BLOG weronikalps.pinger.pl/ :
Bardzo fajny blog. Nazwa mogłaby  być oddzielna, xD od Rainbow. Avatar trochę nie pasuje do nazwy - 9/10. Tło pasuje do wyglądu, więc - 10/10. Wygląd bloga jest bardzo ładny - 10/10 .
2. BLOG tinista123456.pinger.pl/ :
Świetny blog! Do nazwy pasuje avatar. Avek jest bardzo ładny, więc - 10/10. Wygląd jest bardzo ładny - 10/10 . Tło troszeczkę nie pasuje do wyglądu, ale za tło daję - 9,9/10 . Piszesz bardzo fajne opki.
3. BLOG life.is.my.story.pinger.pl/ :
Fajny blog. Avatar troszeczkę nie pasuje do nazwy - 9,8/10. Wygląd bardzo ładny - 10/10 . Tło jest trochę za ciemne, ponieważ nie wydać licznika odwiedzin, więc - 8/10 . Jak na nową, piszesz fajne opowiadania.
4. BLOG viola7.pinger.pl/ :
Bardzo fajny blog. Fajna nazwa bloga. Avatar jest bardzo ładny - 10/10. Szkoda, że nie masz żadnego wyglądu, a jest ich naprawdę wiele, więc za wygląd - 6/10. Tło pasuje do avka i jest ładny - 10/10.
Bardzo fajnie blogujesz.
5. BLOG miamiamia.pinger.pl/ :
Blog prowadzony bardzo starannie. Fajna nazwa bloga. Avek też jest spoko, więc za avek daję - 10/10 . Tło pasuje do wyglądu więc też daję - 10/10. Wygląd jest też bardzo ładny - 10/10.
Dodajesz fajne wpisy!
6. BLOG znanegwiazdy.pinger.pl/
Świetny blog! Dodaje bardzo ciekawe i fajne opowiadania. Avek jest ładny - 10/10 . Tło trochę nie pasuje do wyglądu, więc daję - 9,5/10 .
Wygląd ładny - 10/10 .
7. BLOG tysia12.pinger.pl.pinger.pl/ :
Fajny blog. Avatar troszeczkę nie pasuje do wyglądu więc - 9/10. Tło bardzo ładne - 10/10.
Wygląd jest ładny - 10/10.
Bardzo ładnie blogujesz.
8. BLOG violciagg00.pinger.pl/ :
Wszystko pasuje ! Tło, avek wygląd... za wszystko daję - 10/10. Wszystko jest bardzo ładne.
Dodajesz bardzo fajne i ciekawe wpisy.
9. BLOG kociak379.pinger.pl/ :
Tło, avek i wygląd pasują! Więc za te wszystkie rzeczy, bez wątpliwości daję - 10/10.
Bardzo fajnie blogujesz.
10. BLOG universalna0.pinger.pl/ :
Fajny blog. Avek jest fajny - 10.10.
Wygląd trochę nie pasuje do tła, więc - 9/10 .
Tło jest bardzo ładne - 10/10.
Bardzo fajnie blogujesz!!

To tyle krytyka.
Na koniec nutka dnia:

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego